Het is weer Flamingo Friday! De brand story van deze vrijdag gaat over het stoere bedrijf De Dames Van Hurkmans (DDVH); zij hebben eigenhandig de meest vrouwvriendelijke autogarage op poten gezet.

Na de overname van het autobedrijf van hun ouders wilden ze na 3 goedlopende garages graag hun eigen concept opbouwen. Ze merkten dat voor veel vrouwen de gang naar de garage een ‘moetje’ is. Achteraf betalen ze, zeg 500 euro, niet wetende waaraan eigenlijk… Dat moest anders vonden ze.

Bij de DDVH is je auto wegbrengen een beleving. Stralende auto’s in de showroom, opvallende kleuren in het interieur, en een mogelijkheid om je nagels te lakken of tassen en sieraden te shoppen tijdens het wachten. Uiteindelijk bieden ze dezelfde service als alle andere garages, maar met een extra toegankelijk tintje.

Wat DDVH de Flamingo Flavour geeft zijn niet alleen alle extra’s en het vrouwelijke design. Ze hebben een diepgewortelde visie om vrouwen te helpen en de gang naar de garage laagdrempelig te maken. Daarom leggen ze haarfijn uit wat ze met je auto gedaan hebben zodat jij het ook snapt. En hun speciale avonden Panne Zonder Mannen zijn een groot succes. Maar uiteindelijk draait het ook om persoonlijke ontwikkeling. Om die reden bieden ze vrouwelijke monteurs een goede opleiding aan in hun eigen garage.

Serious business and fun! En er komt nog meer fun en beleving in de garage als het aan DDVH ligt. Maar hun absolute droom is om dit concept naar andere steden uit te rollen, want “iedere stad verdient dit”, aldus Mariëlle.

De brand story van de Dames Van Hurkmans – Flamingo Friday

Geef een reactie

Het e-mailadres wordt niet gepubliceerd. Vereiste velden zijn gemarkeerd met *